My IdOla ~`

My IdOla ~`
raqibaf9

Sunday 12 June 2011

AKHIRNYA FINAL AF ~~~

akademi fantasia 9 ~~ akademi yang terakhir ~~ telah di sertai oleh 14 orang pelajar . . . yang mane dua orang tu DISEDUT  masuk .. dan sian kat dua orang lagi yang di singkirkan  . . . SELAMAT MY IDOLA tak di singkarkan .. tapi dy tersingkir pada minggu  KEEMPAT ~~~dah r .. PESERTA-PERSERTA AF9 ... . . 
+hazama
+lena
+fina
+azri
+erul
+nera
+kay
+afif
+raqib
+aida
+amer
+miza
+eka
+laika
ni aku susun mengikut kedudukan mereka ~~
aku malas na story bebanyak .. sebenanye aku tataw na story mende .. hahaha ..Mmg da djangkekan HAZAMA juara  ~~ tapi dalam hati I only one . . iaitu ?? lu pikir r sndri ~~~ huhu..
ni jela storynye ..















jup g aku citer sal aku g FINAL ue lak ~~~ wahahaha...miss u all ~~~

No comments:

Post a Comment